Επιστροφές Προϊόντων
Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.
Δεν γίνονται επιστροφές σε γάλατα και είδη βρεφικής διατροφής για λόγους ασφάλειας και ποιότητας.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα και η εξωτερική τους συσκευασία είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση.
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.
Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση, την τράπεζα, το δικαιούχο λογαριασμού καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας που αφορά την επιστροφή.
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής και η συσκευασία επιστροφής τους πρέπει να είναι σε κουτί, χωρίς το προϊόν να έχει αλλοιωθεί. (Όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία).
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το gr-eshop.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής του κάρτας.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών του gr-eshop.gr στo τηλέφωνo 2310 606082 καθημερινά (09.30 με 14.30). Ειδάλλως το κατάστημά μας δεν δέχεται τις συγκεκριμένες επιστροφές.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα (για δικούς σας λόγους) που έχετε παραλάβει (μέσα σε 14 ημέρες) και εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, (κλεισμένο σε κουτί) η χρέωση θα επιβαρύνει τον αποστολέα.
Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: gr-eshop, Τριπόταμου 19, Τ.Κ. 56430, Σταυρούπολη, Θεσσαλονίκη τηλ. 2310 606082.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Στο φυσικό μας κατάστημα
Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο μας και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
Αποστολή προϊόντος
Εφόσον έχει προηγηθεί ανάλογη τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα επιστροφών του gr-eshop.gr, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (ACS) του καταστήματος μας με Χρέωση Παραλήπτη (του gr-eshop).
Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο θα μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν και α) το τηλέφωνο επικοινωνίας σας, β) τον αριθμό της παραγγελίας σας και γ) την απόδειξη λιανικής πώλησης (ή την φωτοτυπία της), εφόσον βέβαια το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
Σε περίπτωση που τα παραληφθέντα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή χυμένα:
Το gr-eshop.gr θα αντικαστήσει άμεσα το δέμα σας εφόσον μας αποστείλετε φωτογραφία-ες (στο email μας [email protected]) που θα εμφανίζουν τα προϊόντα που έχετε επιλέξει κατεστραμμένα ή χυμένα. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι προσφοράς ή πακέτο limited edition, το gr-eshop.gr θα επιστρέψει τα χρήματα της αξίας του προϊόντος στο λογαριασμό σας. Επίσης θα πρέπει μας αναφέρετε τα στοιχεία σας (τηλ. επικοινωνίας, ονοματεπώνυμο και τον αριθμό της παραγγελίας σας). Η διαδικασία θα πρέπει να γίνει σε 24 ώρες από την στιγμή που έχετε παραλάβει το δέμα σας από την μεταφορική.
Ακυρώσεις παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας, αποστέλλοντάς μας email στο [email protected] με τον αριθμό της παραγγελίας σας, το ονοματεπώνυμο που την πραγματοποιήσατε και το τηλέφωνό σας. Θα λάβετε email απάντησης ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί.
Την αυτοματοποιημένη φόρμα αποστολής μηνύματος μπορείτε να την δείτε εδώ